Khamis, Februari 03, 2011

keretapi ke Geelong



memang dah lama sangat nak pegi ke geelong dengan train...tapi selalu jer ada perkara yang menghalang aku berbuat demikian...jadi, kali ini aku putuskan nak pergi juga apatah lagi aku dah hantar semua kerja...sementara takde apa sangat nak dibuat, jadi aku pun ajak akmal keluar sekejap ke Geelong..kami naik train pagi sekitar jam 11 pagi..seronok betul lah train tu...tak laa macam train metro yang aku naik sekali sekala...seat pun selesa dan tak crowded sangat...mungkin tak ramai orang yang tinggal di Geelong atau pun mungkin time tu bukan waktu puncak...sampai ajer di geelong terus pergi merayap ke sana sini...ini kali ke dua aku berkunjung di sini jadi tak adalah macam excited sangat...hahaha..yang penting aku dapat naik train..

Tiada ulasan: