Sabtu, Februari 05, 2011

masih di geelong

maaf lah sebab tak update lagi apa yang aku buat kat Geelong kelmarin..Geelong bukanlah besar sangat tetapi kemas, tidak sesak, bersih dan tersusun...sampai ajer aku dan akmal terus ke galeri...ia tidaklah sebesar yang disangkakan...dari jauh kelihatan besar tapi bila dah masuk tak besar pun...kami dilayan dengan begitu ramah sekali oleh penyambut tetamu kat galeri tu..tapi malangnya, collection tak banyak...apa pun puas hati laa tak ramai orang sangat haha...lepas tu bila dah kebulur kami pun melilau mencari tempat makan...disebabkan susah sangat nak cari makanan halal maka kami terus ke nandos..then, terus ke pantai....dah ler panas gila, si akmal tu boleh relax ke sana ke mari macam first time pegi ke Geelong...sabor jer laa aku..last-last aku carik benches duduk dan baca novel the color purple yang aku beli kelmarin..













Tiada ulasan: