Selasa, Julai 11, 2006

Acara wajib pagi sabtu macam ini ialah menonton rancangan kegemaran aku- That's so Raven....gelagat Raven dan rakan-rakannya membuatkan aku tergelak besar...walau apa pun memang enjoy..malam ni aku mesti sambung balik tulis proposal...kalau tidak alamat memang lambatlah siap..apatah lagi dengan cuaca yang tidak menentu dan selalu buat aku tarik selimut..
Beberapa hari yang lepas aku terima e-mail dari Hussien. Dia sudah hampir menjawat jawatan tetap di LHDN...cuma sekarang ini dia dalam proses ke arah itu dan terpaksa melibatkan diri dalam PALAPES...senanglah sedikit kerja aku nanti dalam acara membayar cukai..hahahaha...apa pun Hussien, tahniah kerana tidak jemu-jemu berusaha...

Hmmm...hari ini aku ingat nak ke Medical Library untuk memulangkan beberapa khazanah yang telah kupinjam beberapa hari...tak sangka pulak aku boleh pulang buku yang ku pinjam di mana-mana library di sini (walaupun aku bukan pelajar perubatan)....jimat sedikit masa aku..hahaha...Erwan beritahu aku dua hari lepas Che Tuan jatuh di tengah jalan raya...simpati pulak aku dengar walaupun dalam hati menahan gelak..sebabnya mudah...waktu Erwan hampir dirompak tempohari Che Tuan gelak besar..kali ni orang pulak gelakkan dia...

ok laaa..sebelum aku pulang ke flat aku nak tengok suntingan dokumentari yang hampir 80 peratus siap..aku masih lagi tertunggu berita dari Carly dan Helen..bimbang juga aku kerana footage yang dijanjikan tidak juga sampai-sampai...apa pula kata Cole nanti..ok laa..aku nak e-mail Carly sekarang juga..
bye!

Tiada ulasan: