Isnin, Julai 17, 2006

Flat yang memalukan

Tengok..aku baru jer puji semalam dah ada pulak kerosakan lain...hot water pulak takde...macam mana aku nak mandi? nasib baik laa tetiba aku mendapat hidayah untuk bangun pagi..kalau tidak biasanya aku bangun tengahari..sampai Frank asyik dok tanya aku "Is this your lunch?" walhal dia tak nampak aku tengah letak spread dan jem kat atas toast....nasib baik tak kena terajang peringkat ketiga pagi-pagi nih..

hmm...khamis ni aku nak pergi Victor Harbour dengan Christine..seronoknya!!! lama tak pergi excursion dengan dia..tapi aku nak suruh dia bawak aku pergi rumah kakak dia waktu penghujung semester akhir ini sebab aku nak tengok kuda secara lebih dekat..boleh bawak Molly sekali...mesti seronok tu main kejar-kejar tengah padang...terasa macam cerita House in Praire pulak...hahahaha...

ok..laa..cukup setakat nih...aku ingat nak ke Sturt campus..nak tengok apa jadi dengan dokumentari aku..lama tak jengah kang tak pasal-pasal aku kena marah dengan Cole pulak..ok laa jumpa lagi...bai! bai! bedebai!

Tiada ulasan: