Ahad, Julai 16, 2006

Hai...macam mana nih...sejuk siket tak tahan...bila sejuk jer sampai dua heater aku pasang...bilik aku dah jadik macam tempat membakar kek dan biskut...tapi memang banyak kek dan biskut pun...bekalan semasa winter...bosan laa takde apa-apa yang nak dikunyah nanti..nak-nak lagi bila di 'faraidkan' dengan shot black..hmmm...nyaman sekali...ngetop gue!!

Semalam aku pergi pasar dengan budak Zura..kali ni dengan misi membeli ikan dan makanan laut..bermacam-macam laa aku beli..nampak macam iron chef semua sekali aku borong termasuk apam balik (kesemuanya aku dah terbalikkan) dan nasi lemak...bukan senang nak dapat benda-benda macam ni kat sini..kena travel laa dulu selama setengah jam..ceh! kalau kat kerinchi, petik jari jer boleh dapat kat depan gate Vista tu...

Hmm..pagi tadi aku sms si erwan..ingat nak telefon dia jap..biasa laa berbincang tentang isu-isu semasa yang terkini...politik, ekonomi, sosial dan lain-lain..tapi dia ada kelas pulak..sekali dengan che tuang kot..tapi takpe lepas aku call mak aku jap lagi, then aku call erwan laa pulak...Azah pun ada text aku tadi..dia tengah sibuk menonton Pirates of The Carribean..tapi secara jujur dia beritahu aku yang dia cuma nak melihat aksi Orlando Bloom..bukan nak menghayati cerita..teruk betul minah ni..

ok laa..library pon dah nak tutup..teruk betul laa mat salleh nih..weekend pun tutup cepat..hey, malam ni ada cerita favourite aku dan Erwan..Legally Blond....kalau ada si Erwan mesti dia dah mengajuk semua dialog dalam filem ni..hahaha...

Tiada ulasan: