Rabu, Julai 26, 2006

bangun awal

Hari ni aku telah membuat satu kejutan dengan bangun awal pagi..takde laa terkejut sangat sebab aku kan budak baik apa, selalu bangun pagi...heheheh..nak cover laa pulak...tapi yang kelakar tu, Pauline sampai terkejut beruk sebab aku bangun dan mandi lebih awal dari dia..nak buat macam mana kan sebab aku ada temujanji dengan Carly pagi ni untuk teruskan proses editing yang dah delayed selama beberapa minggu..tapi not bad..dah nak siap..cuma tinggal beberapa perkara jer lagi terutamanya stills dan visual yang penting. Tapi ok laa...

Semalam aku called Kak Nosi..dekat satu jam lebih kami berborak..bercerita laa pasal semua benda..tapi yang paling best ialah topik tetap- keturunan raja-raja...mesti menjadi topik dan agenda wajib yang kami akan borakkan..lepas tu aku called pulak Erwan dan Che Tuan..Che tuan masak bubur kacang durian semalam..ceh..sedap betul tu..dah lama aku tak makan durian..masa aku balik cuti musim panas hari tu pun tak sempat makan durian..kat kedai Thuan Phat tu ada laa jual durian tapi dah termasuk dalam kategori hidup segan mati tak mahu..tak nak laa aku beli..kang tak pasal-pasal aku ambik bahagian dalam acara larian berganti-ganti pergi masuk tandas..dah tensen terus hilang idea semua...

Petang semalam waktu aku nak balik dari shopping kat Marion ada laa sorang pompuan tu aku tanya dia pasal nombor bas..rupa-rupanya dia orang Malaysia baru datang dua minggu..Kak Mazne namanya..kesian kat dia tak tahu sapa-sapa pon kat sini..jadik aku sebagai Datuk Bandar Marion kenalah tolong beliau..so, aku dah kenalkan dia dengan Zura...jumaat ni kita orang pi ajak dia ke Central market..aku ingat nak pergi makan kat Knoodle Junction sebagai jamuan introduction....Ok laa..aku dah banyak membebel..nanti kang terlupa itu ini pulak..aku nak pi unibook shop..tengok reader terbaru..kalau ada yang berkenaan aku boleh beli..ok laa jumpa lagi beb!

Tiada ulasan: