Ahad, Julai 16, 2006

Malam tadi aku bersengkang mata (pura-pura jer bersengkang tu) sebab jadi ahli fikir sekejap nak menggoreng proposal yang aku kena tulis ni..kelakar sungguh sebab bila dah dapat idea tiba-tiba jer buku-buku rujukan tu aku dah pulang..apa pun kena siapkan jugak proposal dan borang-borang segala sebelum Ogos menjelang..kalau tidak nanti payah nak apply lagi..

pagi ahad ni hujan...pagi semalam pun hujan jugak..tapi syok laa jugak tak panas macam kat Malaya...itu antara punca ramai yang tertekan dengan kerja..nak-nak insan yang sibuk nak jadikan anak bangsa pandai-pandai...macam cikgu contohnya...hehehe...apa laa..fakta tak telus..
jap lagi aku nak call erwan..lama dah tak call...semalam dia text aku cakap pergi beli durian nak buat pengat..hebat jugak dia sekarang dah terror buat pengat...mest dia menuntut ilmu dengan Che Tuan tu..hahaha...Che tuan memang pandai masak..cakap laa apa ajer semua dia tahu buat..tapi ada juga masakan yang dia tak terror lagi..contohnya masakan yang aku masak..dia memang tak boleh tiru punya laa.....kah kah kah...

*sapa makan masakan aku musti sakit perut lepas tu...that's why takde siapa pun yang boleh mencabar masakanku itu...

Tiada ulasan: