Khamis, Julai 20, 2006

ikan paus bersama christine

Alamak..penat betul hari ni...aku ni sebenarnya baru balik pergi tengok whales (ikan Paus) kat Victor harbour dan Port Elliot..best jugak sebab waktu kat Great Ocean Road dulu cuma nampak ekor jer dari jauh..laa ni bukan takat ekor malah seluruh badan ikan paus tu aku nampak..adalah besar rumah...waktu aku pergi tengok tadi adalah dalam enam hingga tujuh ekor..kalau masak kenduri boleh laa cover tiga hingga empat negeri kat semenanjung...

Al-kisah semalam aku telah diserang cirit-birit..inilah akibatnya pergi minum air tak masak kat main library..malam ni seperti biasa aku nak pergi memasak...sekejap lagi aku nak tengok siri kegemaran aku 24...lepas tu aku nak buat marketing kit jap sebelum tidur...harap-harap hari ni takde apa-apa masalah lagi seperti semalam..aku dah buang masa banyak disebabkan cirit-birit..ok laa..dah nak malam ni..aku nak balik masak..nanti senang siket kerja aku..jumpa lagi..

Tiada ulasan: