Jumaat, September 25, 2009

all the way....





















aku dok perhati kat meja ofis...bersepah-sepah...dengan surat khabar lama, tupperware, coffee plunger, cabel, notes, etc...buku-buku tak usah cakap..dan aku pon dah tak tahu nak bezakan mana satu buku library dengan yang aku punya..tapi takpe..yang cantik dan baru tu aku punya laa...kah kah...bila fikir-fikir balik dah pun nak masuk tiga tahun..cepat betul masa berlalu..rasa macam sekejap jer aku say good bye kat dayang erwanita di terminal ERL, KL sentral..dan dalam masa tiga tahun tu jugak bermacam-macam perkara yang berlaku yang aku malas nak fikir lagi...masa outing dengan secret society semalam macam-macam isu aku dengar...tapi aku harap aku tak berhadapan dengan apa-apa masalah untuk siapkan kerja-kerja aku kat sini...okay laa..aku nak sambung keje ni...

Tiada ulasan: