Selasa, September 22, 2009

hujan lebat

malam tadi hujan turun sangat lebat...aku dok kat ofis sampai jam 11 lebih sebelum decide balik rumah...alvin dan wotka dah balik awal..rasanya depa dah tak tahan mengantuk kot...aku ingat nak stay back sampai jam 2-3 pagi tapi memandangkan keselamatan tak terjamin, takut ler pulak...jadi, aku decide balik dalam hujan renyai-renyai berbekalkan sekaki payung...nasib baik hujan kat sini tak selebat hujan di kuala lumpur...jalan kaki tanpa payung pon lambat basah...kalau kat KL habis basah macam masuk dalam sungai...kakakaka....balik jer rumah faizal suruh aku makan banyak benda..ada cake, cookies entah dari mana dia dapat pon aku tak tahu...aku pon sebat jer laaa...dah ler lapar sebab pagi tadi aku cuma makan instand noodles jer...kakaka...cam gampang...

Tiada ulasan: