Ahad, September 13, 2009

keje laa wei...

maaf laa...aku tak sempat nak update apa pon kat sini...pulak tu tak tau nak cerita apa selain daripada duduk kat ofis mengadap pc dan menulis...minggu ni last puasa...boleh laa aku makan dan minum macam biasa...dan paling penting boleh laa aku fokus dengan lebih baik menulis dan membaca...tak ada mengira (i hate maths)...dua hari lepas kak liza inform aku yang pak din mai ke Ade. untuk bengkel...lama batoi aku tak call orang tua tu..musti dia bengang giler..jadik, aku pon try ler call...seperti yang dijangka dengar laa siket bebelan sarcastic..kah kah kah..nak buat macam mana aku pon bila buat keje leka tak sempat nak call bekas penghulu pasadena tu...tapi apa pon aku nak ucap tahniah kat pak din sebab dia berjaya dalam misi menyiapkan kajian dalam masa yang ditetapkan..maka, berkobar-kobar ler aku dengan kak liza nak buat cam tu gak...kakakaka....oh, ya...apa plan hari raya tahun ni? takde apa pon kot sebab aku kena gak pi ofis..bila dah bertahun-tahun bua tbenda sama, sometimes tu rindu gak nak berhari raya...masalahnya nak berhari raya macam mana kerja tak siap..lain laa kalau kerja semua dah siap boleh laa aku goyang kaki....hari ni suam-suam kuku..malam tadi angin bertiup kencang...nasib baik aku tak terbang sekali...sepanjang jalan aku asyik laa dok terbersin sebab pollen yang berterbangan ke sana sini...

Tiada ulasan: