Ahad, September 20, 2009

as time goes by ~






















bulan puasa dan hari raya pon dah over..sekarang aku bleh fokus dengan lebih kuat lagi dengan research...malam tadi aku bersembang dengan housemate (yang hingga sekarang aku tak ingat siapa namanya)sampai jam tiga pagi..lepas tu aku bantai membuta sampai jam sebelas setengah pagi...aku terjaga pun sebab terima sms dari yudi di Jakarta - wish selamat hari raya...diikuti oleh beberapa orang lagi research mate yang ucap selamat hari raya...well, selamat hari raya laa jugak....lepas jer mandi, aku terus ke kitchen bawah tu...selalunya faizal akan masa awal sempena hari raya ni..lagi pon restoren tak bukak...tengok-tengok takde apa pon..tak kisah laa tu...aku terus jer pergi office...rupanya Alvin dah sampai sejak pagi tadi...aku call Wotka...malangnya dia ada hal pulak...kalau tak boleh pergi keluar minum...bukak fridge smoked salmon semalam ada lagi..terus aku buat sandwich..not bad...boleh laa...siapkan milk tea dan orange juice...pasang lagu as time goes by...what a day! hahaha....

Tiada ulasan: