Jumaat, September 25, 2009

keje laa beb!!

hari ini aku sampai agak awal, walaupun tak seawal semalam...hujan baru jer berhenti...tapi tak sesejuk bulan-bulan yang lepas...jadi aku keluar dengan pakai t-shirt dan jeans macma biasa...tapi akus arung laa jugak jaket yang dah bertahun tak berganti..nak beli yang baru tapi pokai pulak...maklumlah semua budget terpaksa spend banyak kat amazon...tapi okay ler, bukan orang perasan pon...semalam rosya bagi aku biskut suji...dia tak sangka plak aku peminat setia biskut suji..tu yang dia bawak semangkuk untuk aku...kakakakaka...aku bukanlah peminat nombor satu pon, cuma aku ni peminat bab makan-makan....hahaha...semalam aku keluar dengan geng-geng secret society ke french cafe...macam biasa aku pon melantak tak hengat ler...kakakaka...hari ni vicky mesti mai office...tu mesti nak ajak aku kuar minum lagi...boleh laa..kat mana yer nak pergi?

Tiada ulasan: