Khamis, Oktober 15, 2009

fly by ~

hujan renyai-renyai pagi ni..nasib baik masa aku berjalan ke opis tadi tak hujan...apa pun pagi ni aku dah tak terbatuk-batuk lagi...jadi, boleh laa berkerja dengan selesa..masa sampai ofis takde sorang umat pon kecuali angelo..jadi, borak-borak laa dulu...cerita pasal family tree laa, tentang culture, outing minum-minum, pong pang pong pang tamat cerita then sambung buat keje....semalam aku berborak dengan raja nok hum alagapas...kesian pulak aku tengok dia kena buat banyak betul kerja..tapi takpe, yang penting hang dapat income lebih...hahaha...tengahari ni aku ada lunch date dengan si nurul..tak tau laa mak cik tu datang ke tak...viky plak ajak aku minum petang ni...tengok laa kalau sempat...tapi mesti pakcik tu paksa aku pergi macam biasa...dan aku mesti paksa alvin pergi sekali kah kah kah..nak buat camner...kalau tak nanti aku tak pasal-pasal kena dengar ceramah masuk bakul si viky tu...entah hapa-hapa laa mamat tu...hari ni jugak aku kena siapkan semua preparation untuk presentation...aku arap kali ni aku boleh buat betul-betul..tka nak laa macam presentation lepas entah hapa-hapa aku cakap...kah kah kah...

Tiada ulasan: