Isnin, Oktober 12, 2009

kembali sembuh

selepas sakit hampir seminggu, hari ni kesihatan aku bertambah pulih..doktor mengingatkan aku agar pergi jumpa dia awal, bukan dah teruk baru nak jumpa...hahaha...selepas makan antibiotik, sakit tekak terus hilang dan aku pon boleh tidur dengan selesa...cuma ada batuk-batuk siket laa lebih kurang...tapi aku harap sebelum presentation, kesihatan sembuh 100 peratus dan aku boleh perform dengan lebih yakin...hari ni windy dan banyak betul debunga berterbangan...maka aku pon terbersin-bersin bagai nak gila...tapi bila dah masuk ofis rasa selesa siket..haha...hari ni aku just isi form, siapkan abstract, dan bersedia untuk tulis presentation...allrigt, break a leg!!

1 ulasan:

Unknown berkata...

baguih, baguih ko pun dah sihat...aku masih domam lagik nih