Ahad, Oktober 25, 2009

too much


aku dah mula start kemas working space...malas nak tunggu next week sebab ada banyak benda lain aku nak buat...dengar-dengar new working space takde laa sengetop working space sekarang..mesti takde privacy...tapi kita tengok laa dulu macam mana design space baru tu...tapi waktu aku pergi lunch dua hari lepas kat building 9, design memang ngetop...tapi tak tau laa kalau indah khabar dari rupa....nurul dan wotka mai ofis semalam...kita orang dok berborak tentang research dan isu-isu semasa...disebabkan aku lewat bangun pagi tadi, jadi taks empat nak join dia orang pi vic market shopping..tapi bagus gak sebab aku pon dah broke giler laa ni..kah kah kah...bila laa scholar nak masuk? hari ni agak mendung berarak awan kelabu, tapi masih sejuk siket...okay laa, aku nak start packing buku-buku aku dulu...my precious....haha...

Tiada ulasan: