Khamis, Oktober 01, 2009

why don't you settle back?



membilang hari-hari untuk presentation memang mendebarkan tapi itu ler yang aku paling suka...tekanan memberikan satu panorama indah (tapi menurut erwanita atau raja nok humalapagas -- mesti depa akan cakap kepala hotak hang)kepada aku...tak tau kenapa sejak dari dulu lagi kalau ada tekanan mesti aku akan rasa bergumbira macam berlari-lari ke langit ke tujuh (melampau ler pulak)...kelmarin aku called dayang erwanita...aku pon apa lagi dok tanya pasal kisah kampugn beliau yang diganggu hantu pontianak...seronok betul aku dengar cerita lisan tersebut...seolah-olah aku dapat bayangkan dia tinggal bersama-sama cik ponti kat dalam bilik tidor dia yang terhias indah tu...aku dah cakap jangan hias terlalu cantik bilik tido nanti cik ponti datang..apatah lagi letak langsir berwarna-warni tu lagi laa suka dia bergayut malam-malam..tak caya cuba tunggu jam 12 tengah malam kang...wakakakaka.....

2 ulasan:

DzuLagiL berkata...

salam 'alaik,
bukan upsi...
institut perguruan kat kedah...


dah kojer erk?

sentuhan @rjuna berkata...

sebenarnya aku lah kak ponti tuh!~!..aku telah ditukul dengan paku besi...berubah malam menjadi kak ponti dan siang menjadi lelaki!..kah kah kah