Sabtu, Oktober 24, 2009

penat...


maaf sebab dah lama tak update anything...aku terlalu sibuk dengan presentation dan kerja-kerja sampingan...tapi aku agak seronok minggu ini, sebab christine dan val datang ke melbourne...dah hampir 5 bulan aku tak bertemu christine...dan seperti biasa dia yang selalu melawat aku kat sini sedangkan aku tak pernah ke adelaide hampir setahun...tapi takpe, next year aku akan pergi ke sana...kali ni pasti confirm...selain daripada tak banyak masa yang tinggal untuk aku siapkan kerja-kerja di sini, aku jugak kena berjimat sebab scholar tak banyak yang tinggal. tapi tak apa lah...aku harap aku boleh melawat christine at least setahun sekali bertanya khabar berita...lepas jer habis presentation - thanks to andrew and nurul sebab mai bagi support, aku terus keluar dengan christine, val, alvin dan wotka untuk makan malam. kali ni christine belanja kami di restoren mewah walaupun makanannya aku rasa faizal masak lagi best...kah kah kah..mungkin tekak aku ni tekak melayu kot...wakakaka...lepas makan, kami pergi ke brunetti untuk minum kopi dan dessert..kami berborak hingga lewat 9 malam dan terus hantar christine dan val di service apartment tempat mereka menginap..nasib baik ler tak jauh...hehe.

Tiada ulasan: