Selasa, Oktober 13, 2009

sibuk


semakin hari semakin sibuk..bukan sibuk sangat-sangat pon....cuma buat-buat menyibuk..hahaha...christine e-mail aku tadi...dia dan val akan mai ke sini sebab val ada business trip...jadi, hari pertama dia akan luangkan untuk berjumpa aku, alvin dan wotka..then dia suruh fikir kat mana untuk dinner petang tu sebab dia nak belanja makan...hahaha...bab makan-makan ni laa yang best..tapi makan luar tak best..tak seronok macam dinner kat rumah christine...very proper and upper class -- kata mat salleh...aku dah siapkan presentation slide dan hari ni aku ingat nak siapkan apa yang patut aku cakap waktu presentation..aku nak siapkan semuanya minggu ni..jadi next week aku takde laa terbarai dengan saratan kerja-kerja remeh temeh ni....cuaca hari ni sejuk....spring tapi sejuk macam nak start winter...apa laa...tu yang buat aku sakit lima hari minggu lepas...wakakaka....p.s- awas, dayang erwanita tu bukan pic gua okay...itu gambar gua curik kat net..kakakakaka....

Tiada ulasan: