Ahad, Jun 04, 2006

Aku called member lama lagi kelmarin...kali nih aku called Reb..dan tak sangka plak aku si Giah tu duduk sekali dengan si Reb tu...ceh...lama laa jugak berborak sebab dah hampir lapan tahun tak jumpa..last jumpa waktu hari terakhir exam STPM tahun 1998 dulu...lepas tu bak kata madonna say...good bye......terus tak tahu apa cerita...tak sangka jugak si giah tu aktif menelefon zam...bila dia beritahu aku dia selalu called zam baru aku ingat dia memang rapat dengan mamat tu..aku plak rapat dengan emy gemuk....sekutu kuat dalam kelas...waktu aku gaduh dengan zam dulu (sekarang dah baik) dia memang rajin study sekali dengan mamat yang tak tahu sebut huruf R dan Z dengan betul tu...(sebab lidah dia pendek)...tapi bila tengah sedap cakap-cakap talian terputus sebab dah takde kredit..laaa..nak buat macam mana...tunggu laa dua bulan lagi baru aku call...call selalu boring plak sebab tak tahu nak cakap apa....
aku tengah tunggu jugak e-mail dari bob..mana plak hilang mamat perasan popular tu sekarang...nak tahu jugak apa cerita dia kali ini...lepas dia mengutuk aku kat fotopages hilang pulak..takut laa tu aku kutuk dia balik...biasalah..bab kutuk-kutuk ni serah jer laa kat aku dan emy gemuk...kita orang memang serasi dalam acara kutuk-kutuk..dengan emy gemuk tu sekali aku kutuk....alamak..dah petang rupanya...nak balik flat makan....lepas ni nak tengok TV jap...nak update laa siket tentang perkembangan Big Brother yang bodoh tu...bangang betul macam mana si Mikey tu bleh keluar..otak brilliant pon boleh keluar...nasib baik si Camilla tu tak keluar lagi....ok..bye...

Tiada ulasan: