Jumaat, Jun 16, 2006

Tetiba plak emy e-mailed aku semalam dia kata tak nak terlibat dengan gosip-gosip yang telah aku timbulkan...gosip apa? seingat aku takde laa gosip pon...apa laa emy tu cepat terasa laa pulak...ke bahasa yang aku gunakan pedih amat? (berhati-hati sapa-sapa yang suka bagi komen bodoh kat sini kalau nak kena maki percuma)...takde laa rasanya kot...seingat aku mulut Emy lagi laser dari aku waktu sekolah dulu...ke agaknya dia dah jadi pompuan mithali kot sekarang...hehehe...

anyway, cuti semester sudah bermula..tapi kerja aku belum bermula...apa laa aku nih..teruk betul..aku call si erwanita asyik tak dapat jerk...rutin mengalahkan superstars anita sarawak..ada jer benda dia nak buat...aku called kak haizan tapi dia cuti plak sebab kaki terseliuh...mungkin agaknya dia penat sangat kot cuti-cuti Malaysia...malam ni aku nak log and capture a few tapes..aku dah janji dengan Steve nak jumpa malam ni..aku doa-doa si Scott tu takde laa after 5..kalau tak susah gak aku nak sunting secara curik-curik..memang teruk betul..dah laa aku bayar (JPA laa bayar) dengan berbelas ribu dollar setahun...dia sedap jerk tak bagi aku guna kemudahan uni...kepala hotak dia...

tadi aku call fadz..sayang betul fadzil ada customer...kalau tak bleh berborak panjang...memang tak best laa keje kat fast food industries...manager pon kena layan customer..ntah hapa-hapa..kira dah macam mesra rakyat laa plka..oh yer malam ni aku nak call azmi..dia kata ada cerita best nak share dengan aku..ape benda pon aku tak tahu...si Azah plak pagi-pagi buta text aku cakap si Elis nak kahwin ala-ala taman...tengah sibuk dok carik wedding planner...setakat taman-taman ni baik tak payah laa...buang karen jer...baik laa korang kawin belakang reban ayam...lagi best...

Tiada ulasan: