Sabtu, Jun 24, 2006

aku tak paham betul si budak Azah tu..aku rasa laa mesti kepala dia ada "goyang!... goyang!... goyang kepalamu! goyang!... goyang!.....lepas bercerai tanpa talak dengan si Tut! beberapa bulan yang lalu...sekarang ni dah nak hampir-hampir menjejaskan reputasi aku plak sebagai senior reporter dalam bidang gosip..teruk betul laaa....potong trip selagi ada plak...cis!!!....asyik laa nak menggosipkan orang...kang aku gosipkan dia tahap ke lima kuasa kuda kang makin bergoyang semua...bukan kepala dia jer bergoyang..every parts of her body boleh goyang-goyang gerudi sekali....

aku ingat nak called si emy..tapi aku dah delete plak dia punya no telefon sebab aku geram sangat dengan dia hari tu merajuk macam budak tadika...ala lagi pon takde benefitnya aku call dia...lain laa kalau dia bleh masak-masak ke atau buat perkara-perkara yang mendatangkan kekenyangan...suka hati korang laa...malas aku nak layan hampas-hampas ni semua...hmmm...apa nak cerita lagi ek...malam tadi Dr Mardzuki datang bilik aku bagi serunding...hari tu waktu isteri dan anak-anak dia datang, dia orang bawa serunding dari Terengganu...bila aku tengok serunding tu teringat plak aku kat si mak cik tua jutawan serunding yang berasal dari Terengganu jugak...terrror betul laa dia jadik jutawan dengan jual serunding ajer...

eh, apa laa aku membebel banyak sangat...nanti kang terjejas reputasi aku sebagai wartawan gossip...ok laa...nak sambung kerja...see ya...

Tiada ulasan: