Selasa, Jun 20, 2006

Dalam banyak-banyak benda, semester break laa yang paling membosankan..tak tahu nak buat apa lagi..dokumentari dah hampir 70 peratus siap...cuma a few shot lagi yang tinggal..nasib baik laa Cole nak tolong aku nak dapatkan extra shot orang-orang kat JB, KL dan penang view...selamat laa aku...duit pon selamat tak payah bayar tambang...hehehehe...hmmm...rabu ni aku ada appointment dengan Carly..esoknya ada temujanji dengan si Helen pulak..aku harap dia tak membebel laa kali nih...tensen aku kerja dengan pompuan macam nih...cerewet sangat...

dah pukul 6:30...kat luar dah gelap..nak jalan rasa malas betul..bosan betul bila asyik malam cepat nih..dah ler sejuk..alamak aku bawak ke tak sweater lebih...pagi tadi rasa panas semacam...hmm...esok apa aku nak buat...proposal langsung tak tulis lagi...masa pon dah tak banyak lagi...isk tensen beb...tensen..

malam ni nak makan apa ek? nasib baik aku dah masak lebih hari tu..so, reheat jer laa..tak payah buang masa aku...malam ni nak buat apa lagi? aku ingat nak prepare shot list laa nak bagi kat Carly rabu nih..nanti senang siket dia komen itu ini..tak payah laa aku nak menyibuk tanya dia itu ini lagi..tapi kalau aku tanya pasal sapa yang bakal akan di nominated dalam rancangan big brother cepat ajer dia jawab..ceh...banyak tengok TV betol laa dia nih...entah hapa-hapa..ok laa..aku nak balik laa...bye..

Tiada ulasan: