Khamis, Jun 22, 2006


Hari ni G5 dalam editing suites tu buat hal laa plak...file banyak banget so tak bleh nak render atau log/capture langsung..teruk betul laa...bebudak nih kalau dah habis projek tu pindah laa kat tempat lain...aku malas nak inform si Scott tu sebab nanti dia membebel mengalahkan mak nenek...bosan laa aku nak dengar apa dia cakap...nasib baik aku terjumpa si Alison tadi...dia kata nanti dia suruh si Scott pindahkan semua file tu kat portable hard disk...kira selamat laa siket kerja-kerja mission imposibble aku nanti...sebab si Scott tu tak bagi aku capture a few rushes dari tape yang aku bawak dari Malaysia..kuang hajor punya Scott!

hari ni aku nak balik awal sebab aku nak tengok 24..aku tak boleh miss langsung aksi Jack Bauer dalam siri kegemaran ramai nih...dah ler aku terlepas final episode season lepas yang lawan dengan Habib Marwan (tak guna punya Habib Marwan)..nak beli dvd 24 kang membazir plak sebab aku musti dah hafal jalan cerita...tapi season kali nih lagi best sebab presiden US yang bodoh tu pon ada lagi...patutnya dia kena tembak dulu...macam taik betul dia punya polisi...

Aku call si erwan tadi..dia tengah makan nasik lemak dengan Dr Mala...hai budak tu...sibuk dok mengadu kat aku baju tak muat dan seluar koyak rabak lately sebab badan dah naik gagah perkasa mengalahkan incredible hulk...cuma tak warna hijau jer...masih lagi boleh makan nasik lemak...next time makan laa nasik kurang lemak...apa laa...aku ingatkan dia dah berguling-guling kat pantai langkawi...rupanya tak pergi lagi..isk..isk...dia kata che tuan pun ikut sekali...musti seronok...kali ni bleh laaa che tuan tengok pantai puas-puas selepas di landa ribut taufan di pulau redang...wakakakakakakaa....

ok laaa..aku ingat nak balik jap lagi..tapi apa pun aku nak pi call mak aku dulu...lepas tu ingat nak call kak nosi...biasalah nak bercerita tentang gosip terkini...semalam aku dah called kak Haizan...dia kata ada pesta makanan antarabangsa kat UM..ruginya aku tak balik...kalau tak bleh laa kami berduet makan sekali....hobi kita orang memang serasi iaitu makan selagi terdaya...hahahaha...lawaknya....ok laaa...jumpa lagi...

Tiada ulasan: