Rabu, Jun 14, 2006

aku terima e-mail dari ajak petang semalam..petang ni dia e-mailed aku lagi...wow..lama betul tak dengar khabar dari budak kasanova tu..sampai Zihamdi kat pekan nenas tu pon dok tanya kat aku sama ada aku ada dapat berita dari ajak...dah hampir tujuh tahun kami semua tak berjumpa..harap-harap hujung tahun ni kita boleh buat reunion untuk kali yang ke empat di melaka...kali ni aku nak mintak bob dan emy tolong aku...si emy mesti pandai masak..kalau tak macam mana pompuan tu boleh bukak catering kat shah alam dulu...

aku nak call cikgu hassan next weekend...nak inform kat dia yang aku dah dapat contact hampir semua rakan-rakan sekelas...nasib baik zam masih lagi contact diana..so, kira tak terlepas pandang laa...hmmm...sekali tak jadik balik malaya laa semester break nih...cole suruh aku tangguh projek sampai dia balik..apa nak buat cuti-cuti macam nih? better aku praktis FCP dan motion..at least kira mengaji balik laa...pagi tadi aku dah jumpa alan...nasib baik dia nak tolong aku jadi narrator...perggghhh...kalau tak nak cari sapa lagi...

Tiada ulasan: