Ahad, Jun 04, 2006

sem satu dah nak habis..yeh..yeh...bleh balik malaya jap kalau jadik..kalau tak jadik aku bleh pergi jalan-jalan dengan Christine dan Molly..tapi harap-harap bleh balik laa...surat permohonan dah lulus ujian pertama..tinggal nak mintak surat lain dari cole...supervisor aku...minggu ni memang sibuk betul...website presentation next week..kenapa laa aku tak beljar macam mana nak upload video dalam web dulu..kan dah susah sekarang kena belajar balik...buduhnya...tapi takpe lepas ni bleh laa aku fokus dengan editing...so sekarang aku tengah dok fikir macam mana nak jadikan doku tu 24 minit dari 37 minit...wei susahnya...tensen beb...tensen...tetiba si eliz (minah perasan) tu surh aku call dia....apa pulak laa dia nak kali ni...alamak aku tak call pangeran lagi...isk..mesti dia marah kat aku sebab dia boleh call aku dari Brunei...hahaha...lawaknya...

Tiada ulasan: