Isnin, Jun 26, 2006

Tiba-tiba jer ada kebakaran kat Sturt..apa yang terbakar pon aku tak tahu...takde plak nampak asap atau api menjulang-julang walaupun fire truck sampai 3-4 buah datang...tensen betol aku...kalau aku tahu aku datang petang siket...buang karen jerk..aku sms si erwanita tadi dia tengah dok naik atas gunung machincang..aku ingat nak jumpa Helen pagi ni nak bagi resit segala yang dia nak kelmarin...kang aku tak bagi dia membebel plak..entah hapa-hapa...

cuti ni aku tak tahu nak buat apa..ingat nak dok melepak sambil layan DVD atau buat bodoh jer kat flat...tensen sungguh aku...bila laa nak habis semester dua nih (mula pon belom)...tak sabar beb nak balik Malaya jap jumpa geng-geng makan dan member satu Malaya...lepas tu baru laa bleh buat plan baru...dua hari lepas aku called Ika...lama gak kami bercerita pasal isu-isu semasa malaysia terpilih terutamanya politik negara...banyak laa cerita yang kami perdebatkan...seronok betol...sebab lama tak berbincang pasal UMNO dan dasar-dasar kerajaan...

oklaa..aku ingat nak pi sturt lagi nih...aku nak masukkan gambar Queen Vicky yang aku edit semalam kat sequence...nanti senang siket kerja aku lepas nih...ok..chow...

Tiada ulasan: