Ahad, Mac 22, 2009

final week - tiada lagi bulan madu


baru jer balik dari kl...bosan betul...tak tahu lately aku memang tak begitu gemar balik kl. mungkin member best-best dah bersepah-sepah. jadi aku takde member. nak pura-pura busy pon tak guna sebab aku ada banyak keje lain nak buat. jadi cara mudah untuk selesaikan semua ini ialah dengan menamatkan percutian berkerja ini dengan seberapa segera yang mungkin. hahaha...last week sepanjang kat kl memang best. terima kasih kepada erwan dan amad najahal sebab sporting untuk berkumpul sama-sama di grand season hotel. reunion mini yang aku selalu pastikan akan berlaku tiap-tiap kali aku balik malaysia. hahaha. walaupun erwan dan amad najahal selalu perang mulut, aku akan make sure takde sorang pun terpelanting keluar dari tingkat 9, lemas dalam bilik air atau mati terpijak sebab katil cuma ada dua jer...hahaha...lepas ni mungkin takde peluang aku nak balik lama-lama siket sebab aku kena fokus dengan kerja yang lebih penting di bowen st. tak sabar betul aku nak fly next week. aku rasa makin lama aku duduk kat kl makin stress lak. hahaha..

Tiada ulasan: