Sabtu, Mac 28, 2009

satu hari untuk selamanya

macam tajuk filem...harap si raihan tak expect aku bubuh foto nicholas saputra kat sini plak...suka-suka kutuk ek...hampes...aku baru jer balik dari melaka ni...selepas bersama-sama erwanita mengalunkan suara merdu kat tengah bandaraya melaka...aku tengok erwan dok menyanyi sampai nak terkeluar semua nasik goreng yang dia baru makan..wakakaka..kutuk siket...tadi petang aku ke jaya jusco tebrau..walaupun aku dah sampai kota tinggi dan pada mulanya ingat nak balik jer terus, tapi aku terus ambil keputusan ke jaya jusco untuk beli barang-barang yang aku nak bawak balik ke melb. sorry laa erwan kalau menyusahkan hang kelmarin...bukan apa, rasanya aku tak tahu bila lagi akan balik sebab ini adalah tahun kritikal bagi aku untuk fokus dengan semolek-moleknya kepada kerja-kerja di melb. kalau balik nanti pon mesti sekejap jer..tapi kalau balik lagi sekali kita mesti pergi ke genting atau ke langkawi...baru ler ada kick siket...ni plan nak ke cameron higlands pon tak jadi...wakakaka...

Tiada ulasan: