Rabu, Mac 25, 2009

KL - last minute appointment


esok aku naik kl jap untuk jumpa zuwairy...nak settlekan segera semua transcription...kalau aku tau dah mintak zuwairy siapkan awal-awal dulu, nak-nak yang aku dah buat untuk pilot test. pagi-pagi lagi chris dah e-mail aku tanya bila nak balik...nampaknya ada satu lagi projek nak kena buat..nasib baik tak banyak sangat beza dengan apa yang sedang aku buat laa ni...so, boleh laa tumpang semangkuk....aku dah sms ustaz mintak amek aku kat airport pagi isnin...nasib baik ustaz reply...sampai dia tersalah bagi mesej bini dia kat aku...muahahaha....entah hapa-hapa laa mamat tu...aku ingat kalau erwan free petang esok lepas keje, aku akan terus ke melaka...sajer nak ajak beliau melepak....dah lama tak jumpa (walhal baru jer jumpa 2 minggu sudah)...tapi memang tak seronok betul kalau duduk dah berjauhan ni...nak jumpa berborak-borak pon susah...apatah lagi kalau dah ada family...langit runtuh pun belum tentu sms akan berbalas...keh keh keh....betul ler kata pepatah mat salleh - friends may come and go, but family is bond forever...memang betul laa kan...bagi orang yang suka acara solo macam aku ni, jenis tak kisah dah dengan keadaan macam ni....ceh hahaha...tapi memang betul, sebab aku dah mengalami pengalaman suka duka sejak dari bangku sekolah sampai laa ke universiti...adat laa kan....setiap pertemuan pasti ada perpisahan....cuma satu jer resipi yang aku buat iaitu sentiasa sibukkan diri dengan kerja...kalau ada masa call laa member-member lama yang terpisah antara benua...haha..teringat plak lagu cinta antara benua....

Tiada ulasan: