Rabu, Mac 25, 2009

last minute outing - nuwa

aku baru jer balik dari jb, outing dengan nuwa....nuwa atau nama sebenornya khairul anuar abdul rahman ni aku kenal sepuluh tahun yang lampau waktu aku study kat maktab adabi maharani muar johor...kebetulan plak hari ni hari jadi beliau jadi aku pon pi laa ajak dia kuar minum teh kat starbuck city square....happy birthday nuwa! nasib baik mamat tu tak keje hari ni...jadi bleh ler kuar window shopping sekali...masa dok bershopping tu aku terpandang robot gundam...alamak punyalah excited aku nak beli..tunggu laaa...balik dari kl nanti aku akan terus beli robot tu....bleh ler aku letak kat working space aku nanti...muahahaha....oh bercakap pasal nuwa ni, kami memang dah beberapa tahun tak jumpa...lepas jer si nuwa tu hilangkan dia punya cellphone terus jer aku lost contact....nasib baik aku jumpa dia semula dalam friendster...tu yang jumpa syahril dan fadzil sekali...masa aku upper six kat maktab adabi maharani tahun 1998 aku selalu kuar shopping dengan pak cik ni...biasalah masa tu kan gila bershopping...agaknya disebabkan berzodiak serupa - aries, kami mempunyai hobi yang lebih kurang sama...kecuali satu - si nuwa ni siap masuk audition akademi fantasia lagi...wakakaka...kalau aku jangan harap ler...alamak sorry laa nuwa, terkutuk plak...keh keh keh....

2 ulasan:

Unknown berkata...

muahahahahahah....pesal lah ko ni selenga dan sengal dlm hal ni????adoiiiiiiiiiiii...sory terkutuk lah pulak

NoorGie berkata...

ler gambo awak mane?