Khamis, Mac 26, 2009

ruang rindu

bila menonton sinetron intan, acara wajib yang perlu aku buat ialah mendengar lagu temanya..wakaka...sekali jadik jiwang lak dengar lagu letto, ruang rindu nih...tapi nak buat macam mana kan, dah best...respondent aku lagi laa siap sungguh -sungguh lagi cakap kat aku yang lagu ruang rindu ni laa yang menyebabkan mereka terasa ada mood nak tengok intan...oh ya, bercakap tentang intan malam kelmarin aku ke warung idah untuk makan mee bandung...dah lama tak jumpa idah..kalau nak tahu idah ni kawan aku waktu kecik-kecik dulu...siap masuk pertandingan menyanyi sama-sama lagi kat sekolah kebangsaan sedili besar dalam kejohanan pertandingan adubakat peringkat zon sedili..entah mana piala tu aku sumbat....hahaha...seronok betul bila jumpa kawan lama ni...tu yang idah bagitahu kat aku yang dia suka betul tonton sinetron intan ni...nak-nak pelakon si dude harlino tu...wakaka..teringat aku kat kak katijah, di plaza campbell sebelah sogo tu..siap pergi jakarta lagi cari vcd intan sebab punya minat dengan dude harlino...aku dah agak dah...pompuan yang tengok intan ni bukan tengok sangat pon pelakon utama yang pegang watak intan tu, tapi si rado - kekasih si intan ni...siap nangis-nangis lagi bila si rado tu jadik buta bila accident...keh keh keh...nak tergelak pon ada..tapi memang seronok jumpa makcik-makcik ni...sebab kita tahu apa yang sebenarnya mereka suka tengok dan apa yang mereka tak nak tengok...biasalah..setiap orang ada citarasa tersendiri....

2 ulasan:

Mamok™ berkata...

gambar tu..
gambar en.azlan ker?...

Putra berkata...

Amboi..amboi..amboi...ko jumpa member lama ek..dulu bukan si afidah tue musuh ketat ko ker...nape sekarang siap puji2 lagi..molot longkang tul..tapi oklah tue kisah lama..buka buku baru ler..dulu aku suka gak beli mee goreng bapak dia..famous dulu kedai bakar gigi emas..tp sekarang de lagi ker gigi emas tue..kah kah kah...time nie mmg aku tgh nervous nak tau result pemilihan UMNO..sape yg menang jawatan Timb Presiden dan Naib presiden..Hope tak de upset ler mcm semalam..si beruk KJ leh menang...Jgn mat taib plak menang sudah...rosak UMNO...Kalo de upset lagi hari nie aku serta merta umumkan keluar dari UMNO buat selamanya..Bukan setakat ahli UMNO felda simpang waha..UMNO Kano State pn dibubarkan serta merta..kah kah kah..Lastly, sometimes semut tak mampu kalahkan senyuman...Ada paham!!! Cak Pong Cak Pong...