Ahad, Mei 24, 2009

bila bosan -->

bosan betul ler aku lately...macam takde semangat jer nak buat keje...tak cukup makan kot? nak kata tak cukup, aku ni siap ada tukang masak khas lagi tolong aku masak hari-hari....agaknya takde movie kot nak tengok...apa jer lagi yang aku nak tengok..x-files? semua seasons aku dah tengok...24 pon sama...nak kena tunggu dua tahun lagi baru best tengok balik..kalo tak mesti aku dah tahu apa akan terjadi sebab aku dah tengok...keh keh keh...nak pergi beli movie aku tak tahu cerita apa yang best...aku suka cerita action..ala yang letup-letup tu kan...filem seni leceh aku malas nak tengok selalu sebab mesti aku tertido...kang langsung tak paham apa cerita...aku ingat nak ajak alvin pi tengok wolverine kat imax tapi dia kata tunggu ler dulu lepas GRC..betul gak..kang tak siap keje aku mampus aku kena bambu waktu present nanti...okay laa..banyak cakap ler hari ni...

1 ulasan:

NoorGie berkata...

itu tandanya awak kena kawen cepat hahhahahahahahahaaha