Ahad, Mei 24, 2009

kawin-kawin

aku ada sms eliz jelita malam tadi...dia bagitahu kat aku si azah tudung labuh nak kawin next week...hari sabtu kalau tak silap..pompuan tu pon tak bagitahu aku apa-apa...cuma dia ada mention nak kawin dalam bulan ni....apa pon selamat kawin laa....next year, parid plak nak kawin...tak silap hujung tahun ni, erwan katanya nak bertunang...wah ramai betul nak mengakhiri zaman solo..agaknya hidup berduet dan trio lebih best kot...hahaha....masa aku called parents aku malam tadi nasib baik ler depa tak tanya bila hang nak kawin....tak larat aku nak bagi alasan berangkai...bukan rosya jer ada soalan berangkai, aku lak ada jawapan berangkai...nak kawin mendenya harta benda pon takde....jangankan rumah nak tinggal, kereta pon takde...tu belum bercakap lagi soal lesen kereta...memang hangin aku satu badan pasal bab-bab belajar memandu ni...nak jer aku lepuk kepala insan yang organise driving lesson kat aku hari tu...dan bila soalan tahap bangkai sering diajukan - u ni takde someone special ke?- aku pon bagi ler jugak jawapan tahap bangkai - none of your fucking business, my dear..,.keh keh keh keh...kalau parents aku tanya kat aku, takde laa aku jawab macam tu...kang terbang plak pinggan mangkuk kat muka aku yang hensem ni....hahaha...

Tiada ulasan: