Ahad, Mei 31, 2009

member lama -- khairul nizam jamaluddin

mamat khairul nizam ni dulu satu kumpulan dengan aku waktu sama-sama satu sekolah kat sekolah kebangsaan bandar easter. seperti biasa dia telah dilantik menjadi ketua kelas satu amanah...tak tahu ler atas kapasiti apa masa tu kan sebab aku tak hengat dah lama giler...mungkin miss boleh elaborates serba sedikit...ala miss, ko kan majalah gossip bergerak...kah kah kah...tapi disebabkan dia dah jadik pengawas lepas tu jadik ketua kelas (kira gila kuasa laa masa tu), aku terus rampas jawatan ketua kelas tu dari dia dari darjah empat kalau tak silap aku, sampai laa darjah enam (masa tu enam cempaka)....hahaha..dalam erti kata lain aku pon giler kuasa gak...tapi yang menjawat post bendahari lagi gila kuasa sebab kutip duit secara pecah perintah...muahahaha....jangan marah aa miss....khairul nizam jamaluddin ni dulu suka buli kita orang...aku ingat lagi dia buli aku tak bagi balik rumah lepas habis sekolah agama...kalau aku ada kuasa x-men masa tu, dah lama aku toreh muka dia pakai kuku wolverine tu...hahaha...jangan marah beb...gurau-gurau jer...last aku jumpa budak nizam ni waktu tahun 2002 kalau tak silap...masa tu aku pegi rumah miss kat serdang sebab nak tumpang bermalam sebab esoknya ada interview kat putrajaya..sekali jer hampes malas nak bangun terus jer aku terminate interview tu..macam gampang jer...keh keh keh....tu yang aku terjumpa mamat ni sebab miss call dia suruh datang..so kita orang kuar ler makan malam tu...lama betul tak jumpa ko kan nizam...tup tup ko dah jadik produser laa ni..boleh ler aku habaq kat zairi sebab dia memang giler nak jadik pelakon...keh keh keh...jangan marah yer zairi...ada sorang lagi karektor dalam gambar ni...yusri, kalau tak silap namanya...satu sekolah tapi dia berada kat kelas 6 mawar...mamat ni rapat dengan miss sebab duduk satu blok..tak silap blok lapan gak kat felda simpang waha nun...glamour ngetop korang semua laa ni kan...kira bleh tumpang 'populariti' laa ni...hahaha...

2 ulasan:

Putra berkata...

Alooo Yusri tue kelas 6 Melati daaa...Sekelas ngan budak2 pandai SKBE time tue..sape lagi Suzana Abu Sairen dan Rinda Hamin..Aku ingat lagi Cikgu Qayyum sound kelas kita time tue..Kalau kamu semua pandai mcm suzana dan rinda saya tak kisah nak main ker, tak dtg sekolah pun tak ape...hahaha...Aku pun dah lama tk jumpa budak nizam nie, last aku jumpa time pasar ramadhan serdang kira2 3 tahun yang lalu kot...Ala dia jd ketua kelas time tue atas kapasiti nak pegawai felda...Kalo anak peneroka time tue mmg tkde harapan la..hehe...Noya, ko jd ketua kelas tue pun sbb atas kapasiti gila glamour yg ko cipta...lagi satu campurtangan dari pihak2 yg berkepentingan...hehehe....Yusri pun lame aku tak jumpa almost 2 tahun..Tapi aku teringin jumpa si zairi..ala anak wak bachok tue..yelah time aku balik waha nak jumpa dia ade jer alasan yang dia berikan..nenek kawin la, sepupu bertunang la, kucing telan telur la..kah kah kah...dengar cerita cyber cafe dia dh maju sekarang! bagusla...Bila nak kawin nie!!! Nurazuan pun aku lame tk jumpe..3 tahun gak ar tak jumpa dia...

Unknown berkata...

Alooo lo.. baru dapat baca.. tu pun anak tunjukkan hahahah
Terbaik blog ni eddy ngan azlan.. ��