Selasa, Mei 12, 2009

kopi, jom!

aku betul-betul sibuk minggu ni dan minggu-minggu seterusnya...nak contact dayang erwanita pon tak sempat..tertanya-tanya gak sama ada dia dah jadi artis tyra banks associates selepas mewarnakan rambut dengan warna blue black..hahaha...semalam jumpa chris, and thank God she showed me everything. sekarang dah boleh mula fokus balik....kalau tidak mahu jer aku jadik macam kiddo citer kill bill vol 1....keh keh keh...aku sedang menanti short stories dari miss ni...entah bila dia nak e-mail akt aku..then aku bleh ler upload lagi kat sini....short stories pak cik tu memang ngetop...hahaha....hari ni sunny jadik tak berapa sejuk sangat..aku pun dah terasa 'di dadaku ada kamu' sebab cuaca sejuk bila malam....oh ya kesian laa kat z tak dapat pi states...nak buat macam mana kan takde 'rejeki' bak kata orang jawa..betol tak raihan? haha..takpe, Insya'allah pasti ada peluang yang lain...jangan risau...

2 ulasan:

Mamok™ berkata...

ceh....
balas email saya..
saya send kat yahoo...
plis.....

Putra berkata...

Tue bukan short stories tapi short articles...Mcm nak mamposs aku nak hengat balik bnda yg berlaku almost 2 dekat yg lalu...hahaha...