Ahad, Mei 24, 2009

dua minggu lagi...lebih kurang

banyak betul perkara yang harus aku siapkan dalam masa yang tak sampai dua minggu ni...memang membosankan tapi takpelah, itu kan cabaran...walaupun rasa tak best, redah jer laa...buat tak tau jer....pagi ni aku bangun tak begitu awal..lebih kurang jalam lapan lebih macam tu...bila aku pegi kitchen, aku tengok faizal dah mula masak..awalnya mamat ni masak...restoren bukak jam 2 petang hari ni...rupanya dia nak keluar pergi sunday market...dengan si aiman - anak towkay restoren...lama aku tak jumpa budak aiman tu...then faizal kata hari ni dia masak kari kepala ikan...wah bestnya...dia kata amek jer kat dalam periuk....bila tengok depa semua dah keluar, aku bukan jer amek makan terus, tapi siap buat bekal lagi...tamak haloba mengalahkan pharaoh aku ni...nak buat macam mana kan dah favourite aku kari kepala ikan tu...bukan nak senang nak carik kat sini....plak tu faizal yang masak..bab-bab kari serah kat dia..memang dia expert..bab masakan lain tu, erkkk aku tak berani nak jamin...keh keh keh...malam tadi aku tido awal sebab mata aku rasa dah berat yang amat...tapi sebelum tu aku tengok satu filem jennifer garner...wah best betol...aku main beli jer kat jb hifi...tapi aku memang tensen betul sebab beli indiana jones yang baru...memang sampah ler filem tu...menyesal aku beli...mahal lak tu..kalau aku tahu aku beli totoro lagi best....lepas jer makan-makan kat dapur tu aku terus pergi uni...kali ni bawak beg yang aku beli dengan alvin kelmarin...backpack nike yang aku selalu guna tu aku campakkan sementara kat dalam bilik...maaf ya, backpack...nanti aku guna bila nak balik kampung nanti..muahaha....hari tu waktu jalan-jalan aku nampak satu bag samsonite...nampak macam best jer..bila alvin tengok harga lebih kurang $40..so aku tanpa fikir apa lagi sambar jer laa terus...lagi pon design lebih canggih dari beg kat coutnry road yang harga lebih $150...jimat siket duit aku....muahaha....macam gampang jer ...

Tiada ulasan: