Khamis, Mei 28, 2009

gaduh dengan washing machine

geram betol aku pagi-pagi buta mesin basuh tu buat hal..dah ler aku nak cepat pi school, punya ler lembab nak basuh kain baju kotor tu...takde ler banyak pun cuma 2 helai bed sheet, satu jeans, satu tee, dan satu towel...plak tu bila aku dah set kan auto spin dia tak nak spin...gedegang gedegung bunyik macam nak protes ler pulak...geram sangat aku henyak-henyak kan jer kain baju tu...lepas tu baru spin...tapi kali ni spin bunyik mengalahkan motorbot...takut gak aku...kang tetiba meletup ke kan...habis terburai semua kain baju aku...dah ler lokasi mesin ni betul-betul atas bilik aku...buat robohnya lantai tak memasal jer aku cedera parah kena hempap dek mesin basuh...keh keh keh...apa pon mintak maap ler encik mesin basuh...sapa suruh ko buat hal pagi-pagi buta...haha...

2 ulasan:

Unknown berkata...

woit sebut pasal roboh2 ni...aku nak bagi tahu ko yang bgunan jaya kat seksyen 14 tu roboh...itu tmpt peberet ko kan....abess laa ko takleh gi situk lagik

Putra berkata...

Dah beli washing machine murah, tue la gamaknya..Jenis tau guna jer tk pernh nak belai2 dia, lap ker cuci badan dia ker..tue la org zaman sekarang sume nak mudah..susah ckit mula la nk memberontak! tue la ko kene pkir balik asal usul kejadian manusia dr zaman paleolitik, neolitik, mesolitik dan zaman sekarang! kah kah kah..hangin2...