Isnin, Mei 18, 2009

secawan kopi, janet jackson dan cuaca sejuk

pagi ni sejuk banget. tapi aku tetap masuk bilik air dan mandi macam biasa (bukan luar biasa). nasib baik aku bangun awal. tapi sebenarnya lebih awal daripada itu. rasanya dalam pukul 4 pagi. sebab aku tido awal malam tadi sekitar jam 12.30. lepas tu bunyik burung sampah kat luar tu memekak bagai nak giler. biasalah berebut sampah. kalau aku ada kuasa x-men mahu jer aku 'petirkan' semua burung-burung tu. nak tido pon tak senang. keje aku masih banyak lagi nak siapkan..bila ntah nak siap aku pon tak pasti. tapi aku target hujung tahun ni mesti siap 2/3. kalu tak habislah aku kena bambu. kelmarin aku keluar shopping dengan alvin. dan seperti biasa - takde size...aku hangin satu badan betul kalu pi shopping tapi tak jumpa size. buat penat jer aku berjalan. lepas tu buang masa plak. okay lah. aku nak sambung keje balik. kita sambung lain kali.

Tiada ulasan: