Rabu, Mei 06, 2009

tiba-tiba aku kuat makan

mungkin disebabkan faktor cuaca kot. sebab tu ler aku bleh habis melantak roti canai sampai empat keping. tak pernah-pernah aku buat perkara yang menakjubkan itu. biasanya aku makan paling banyak pun dua keping jer...itu pun kadang-kadang tak habis aku akan suruh farid habiskan...hahaha...betul, rasa macam tak percaya pulak...aku kelip-kelipkan mata aku beberapa kali...nak gosok kang tak pasal-pasal meraung kepedihan disebabkan jari aku ada kuah kari melekat lagi....atau pun disebabkan tensen yang amat sangat kot tu yang makan banyak...menurut kajian etnografi pemerhatian dan makan ikut serta oleh dayang erwanita, kalau stress memang akan banyak makan...tapi aku tak stress pon...kalau stress pon biasanya aku buat taik mata membuta jer....atau pun aku makan multivitamin kot...kata orang kalau amek supplement nanti kuat melantak...keh keh keh....lepas tu minum lagi teh tarik...nasib baik segelas jer...kalau tiga gelas tentu aku akan terus takjub serta merta dengan keupayaan aku melantak banyak benda sejak akhir-akhir ni..hantu raya? mungkin tidak....

3 ulasan:

Farish Farisha berkata...

mesti bela hantu raya tuh..hantu raya dari melbourne wakaka..!!

Unknown berkata...

alaaa ko kuat mkn pown badan tetap slim melatopp gituk kan kan kan

Putra berkata...

Ha..Makan2...Makan banyak2..nanti kalo dah sakit macam dulu tau ler langit tue memang tinggi tapi burung kadang2 terbang rendah...orang tua2 pernah berkata...Manusia mati meninggalkan nama, harimau mati meninggalkan belang...Ish releven ker!!! kah kah...Hantam saje la labu...