Jumaat, September 12, 2008

mari berjoget

aku baru jer lepas balik makan kat satu restoren jepun dengan alvin...kali ni alvin merungut besar sebab makanan dah laa tak sedap lepas tu tak authentic plak..kih kih kih..aku mana laa tahu sedap ke tak habis bila dah lapar hentam sajalah labu..jangan aku makan oink oink sudah...hari ni aku masih sibuk menyiapkan part romance dan pendefinisian soap opera..ceh..cakap jer tu, walhal dari pagi tadi tak buat mende pon..main jer lebih...tiba-tiba aku teringat video yang angelo bagi kat aku tempohari...alah..video orang berjoget..happy-happy laa kata orang...jangan tensyen beb! berjoget amendenya kalau dah banyak keje..tapi kalau si erwanita tu tengok pasti dia akan berjoget macam ni depan boss dia...bila boss dia tengok mesti boss dia berjoget sekali..lepas tu ajak satu ofis berjoget..tapi bukan berjoget poco-poco okay....say no to poco-poco...kih kih kih...anyway, enjoy joget beb!

Tiada ulasan: