Rabu, Jun 24, 2009

dah tak tensen - chapter ?

baru jer balik meeting dengan chris. so far, semua allrite....jadik, takde laa rasa nak 'menyamurai' sapa-sapa hari ni...laa ni aku kena start tulis analisis...aku rasa agak tough siket tugas ni...nak kena baca lagi..malasnya! tapi cabaran buat kita matang...ye ke? hahaha..okay, hari ni kau kena start tulis sesuatu...otherwise nanti aku akan jadik lupa apa yang patut aku buat dalam masa 6 bulan dari sekarang...harap aku boleh buat kali ni...weekend ni the school might be shut down..jadik, aku tk tau ke mana aku nak pergi...nak pergi library ramai orang...paling kuat pon nanti aku bantai tido kat library...tak leh study ler kat library...sebut pasal study kat library aku mesti allergic...dah try tapi tak boleh...library ni tempat cari buku, bukan tempat untuk study -- falsampah aku...muahaha...semalam aku bergossip dengan miss...biasalah tentang kisah-kisah lama...nak bergosip dengan hairul zairi tak seronok sebab dia dah melupakan kisah-kisah lama..apa laa lu zairi....nasib baik ada miss...dia ni kira media hiburan bergerak...kah kah kah...

Tiada ulasan: