Ahad, Jun 14, 2009

winter snack

aku kuar lunch dengan alvin jap tadi..mula-mula aku memang malas nak keluar. sebabnya mudah --- sejuk dan aku memang jadik pemalas sejak akhir-akhir ni...aku lebih suka dok kat ofis analisis data atau paling kuat pon aku dok melepak kat bilik sambil perabih supernatural season 2. Sampai wotka dan alvin pon naik tensen...balik-balik kalau jumpa mesti aku asyik dok bercerita tentang supernatural...takde cerita lain..nak buat apa..dah korang yang ajak aku berborak..aku hentam itu jer laa...tu yang keluar citer pasal ghost ler, demon, spirit semua laa....keh keh...berbalik dengan lunch tadi jalan punya jalan tak jumpa satu pun kafe yang menarik..apatah lagi hari ni sunday jadik semua kedai bantai tutup ler....bosan sungguh...jadik aku mencadangkan kat alvin apa kata pegi collin st jer dan carik makanan kat situ...last-last jumpa satu kafe kecik..apa lagi aku pun terus ler ajak alvin makan kat situ sebab aku dah malas nak berjalan...tengok soup of the day macam sedap...potatoes soup and leek...bleh tahan...so kita orang pon order laa...lepas tu bantai secawan latte plak...nasib baik sedap...lepas tu lepak jap sambil dengar jazz...tuan punya kafe dok ler inform hari ni ada live concert kat fed square..tak kuasa aku nak pegi sejuk-sejuk buta ni...baik lepak sambil tengok supernatural...isk. supernatural lagi...tak habih2...keh keh keh...favourite beb...

Tiada ulasan: