Selasa, Jun 23, 2009

mood tak baik - chapter 1

aku betul-betul banyak keje hari ni..esok aku nak kene jumpa mak cik chris tu...mintak-mintak dia tak membebel yang bukan-bukan...ada kang kena pedang hattori hanzo pagi-pagi esok...ceh konon ala-ala beatrix kiddo nih...haha...biasalah imaginasi budak-budak aku masih ada lagi...tu belum menjelma jadik gaban lagi....atau wolverine ke kan...better korang jangan buat taik...marah ni beb...aku dah penat-penat punya pikir dekat dua tahun, siap ler dia kalo nak ubah-ubah.....muahahahaha..tu semua khayalan fantasi aku jer....ni ler akibat banyak sangat tengok movie...nak buat macam mana kan...hari ni agak panas...tapi tiba-tiba jer hujan jap tadi..nasib baik...kalau tak mesti lagi membahang aku nak 'menyamurai' jer sapa-sapa yang banyak cakap....dah ler aku penat giler carik struktur yang mantap lagi terkesan dalam jiwa rasa examiner...bloody bastard betol...muahaha...okay, jangan contohi mulut celupar aku....

Tiada ulasan: