Isnin, Jun 22, 2009

dan lagi..dan lagi...lagi...

disebabkan wotka tak pueh hati dengan red cup, dia pon bagi suggestion untuk beli quiche kat coles dan makan ramai-ramai kat research precint..bila dah sampai kat coles, tengok-tengok jer takde satu pon quiche yang boleh reheat dengan microwave...semuanya kena bake kat dalam voen..hampes laa macam ni...tak bleh jadi...then mak cik wotka bagi idea beli pasta dan reheat jer...so, masing-masing setuju untuk beli...tengah-tengah sibuk nak beli itu ini si wotka dan alvin dok bertekak berapa banyak nak masak..sementara tunggu budak dua ekor tu dok bertelagah sesama sendiri aku pon pergi ler tengok-tengok apa yang ada kat coles ni..lama betul aku tak pergi coles..dulu waktu aku study kat adelaide, dua minggu sekali aku pegi coles beli barang-barang...laa ni sebab coles agak jauh - bukan jauh pon..cuma beberapa minit lebih siket dari woolworths, maka aku pon tak pergi ler...muahahaha....lagi pon coles kat cbd kecik banget...siap jer beli barang we all pon balik kat research precint...wotka masak hot chocolate, alvin plak masak pasta...aku tukang tengok jer...tak larat aku nak masak sekali..kang makin complicated....
bila dah siap aku suggest makan kat luar reseach precint...tapi memandangkan hari macam nak hujan, alvin cakap no point nanti basah...tapi wotka plak sibuk nak makan kat luar jugak...jadik nak tak nak alvin terpaksa pergi jugak...maka, kita orang pon mengangkut ler segala benda bawak keluar....mula-mula ingat nak makan kat depan school jer...tapi semua nampak basah jadi aku cadangkan kat depa pi makan kat sebelah melbourne jail...jadi kita orang pi ler makan kat situ...tiba-tiba jer hujan turun renyai-renyai...tapi takde laa lebat macam kat kl...lepas 10 minit hujan pon berhenti...kami pon start ler makan-makan...sampai tak hengat dunia...muahahaha...tapi kira berbaloi laa jugak..sebab kos nya lebih murah berbanding dengan apa yang kami bayar kat red cup...ceh, tka guna betul wotka..patut dia habaq kat aku dan alvin awal-awal..kalo tak selamat duit kita orang..bleh save lagi dan rasanya dapat makan kat peligrini yang best tu...ceh..anyway, selamat makan....

1 ulasan:

sentuhan @rjuna berkata...

adakah itu azalan..pakai wink ker