Rabu, Jun 17, 2009

penat -- bestnya kalau dapat pi holiday

life sekarang busy banget...memang tak menyempat...nak kena buat itu dan ini...nak fikir nak makan apa hari ni pon susah...kadang-kadang rasa naik bosan pon ada sebab asyik makan benda yang sama jer....keh keh...kalau dapat pi holiday kan best....kalau nak ikutkan konteks fantasi, aku nak berholiday kat laputa..ala, macam citer laputa: castle in the sky tu...keh keh..kalau berangan dan berfantasi bagi kat aku...pagi ni foggy..nak jalan pon tak larat...tapi nasib baik aku bleh nampak jalan..kiranya kalau amek lesen kereta (jangan kau sebut benda ni depan aku) pasti lulus HD...muahahaha...aku teru ke QV tadi dan beli beberapa potong roti kat bakery...lepas tu singgah caffeine jap..nasib baik tak ramai orang..tony dok sibuk bercerita tentang stolen harry potter kat aku..aku yes, yes jer laa...ambik latte terus cakap have a nice day..tak larat aku nak layan pagi-pagi buta...sampai jer office tengok wotka dah sampai..awalnya pompuan ni bangun...sebab dia cakap dia sampai tepat jam 7...mesti tak mandi pagi ni..kah kah....

2 ulasan:

Putra berkata...

Aku baru jer makan burger unta..sedap wei...tapi mahal nak mampus...teringin nak makn epok2 sardin...time mcm nie sume benda nak makan la...kalo dapat makan bubur lambok lagi best!!!

sentuhan @rjuna berkata...

raihan said : Hai kak su.. faridah dengan erwnita ada kat umah saya ni.. semalam gi makan2.. karok.. main pool.. tengok wayang... bowling.. selebret befday..clubing.. tengok konsert tv3 pastui gi masjid wilayah bertaubat.. jgn jeles.... x caya tanya diorang ni..

farid said:
betoi2...kitorang tido kat umah raihanna hella hella..pagi2 minum kopi ala2 kopi inggeris..tiba2 rasa macam di melbourne..haha..bila mau balik?? haa?? x caya?? jap nak panggil erwanita...erwanita oooo erwanita!!!

erwan said:

aku sebagai warga kampung paya rumput, batu 7 1/2 merasa bangga menerima layanan yang terindah ini. pesat sungguh kote damansara nie!..jenuh mana aku memandang. Kat sini orangnya tido jam 4 pagi tak sama kat kampung aku..apapun, kat Jelita, ko mesti sedih sbb Faridah Labuci dengan Joyah Karan dan berpisah. Aku pun tumpang sedih, nak buat cam na hidup kita nie mcm gindu, habis terus buang..JOYAH thx sbb bagi menginap dirumah bujang, memang bujang betul2.. kat Faridah selamat di DPLI. Azalan, ko balik nanti kena cari umah dekat dgn midvalley tau!..