Isnin, Jun 22, 2009

makan-makan

sabtu kelmarin aku, alvin, wotka dan gregoria pergi rumah kak nora...kak nora baru jer sampai dalam a few months untuk join our viper assasination squad...keh keh keh..rasa macam team dalam kill bill plak...alkisahnya kak nora buat makan-makan kat rumah dia..jadi, kami dengan muka tak malu pon datang laa untuk makan...tapi yang paling banyak makan seperti biasa ialah wotka..sampai tiga pinggan dia makan....takut plak aku tengok sebab bersungguh-sungguh dia makan dan tibai dengan selamba semua masakan yang ada...kak nora punya laa gembira tengok mak cik tu makan tak berhenti...kah kah kah..anyway, nasib baik ler ko tak pandai baca BM wotka...otherwise mesti ko ketuk kepala aku lepas ni...masa tengah makan tu, tetiba gregoria bisik kat aku, kalau pakai tangan ni mesti lagi best...aku pon tanpa pikir panjang terus ke dapur basuh tangan diikuti gregoria dan wotka...cuma alvin jer tak pandai makan pakai tangan...sorry ler alvin...habis jer makan tiba pulak acara mengumpat dan kutuk...seperti biasa semua sibuk laa kutuk...biasa laa bab kutuk mengutuk ni, yan gbodoh tak tau kutuk pon akan jadik pandai mengutuk...wakakaka....sayangnya mak cik rosya takde..kalau tak, mesti dia aktif untuk participate sekali acara kutuk mengutuk...muahaha....habis jer acara mengumpat, kami pon blah ler...tiba-tiba rasa nak minum kopi plak disebabkan sejuk banget hari tu..so kami pun singgah city jap dan minum kopi kat situ..boleh tahan gak sejuk hari tu...tapi enjoy ler gak...yang penting dapat makan...nampak sangat buruk perangai...

Tiada ulasan: