Rabu, Januari 21, 2009

adus...

meletihkan. itu jer yang aku boleh cakap. aku sebenarnya paling tak suka buat transcription. nasib baik adik aku tolong. itu pon aku kena translate lagi. itu belum masuk lagi bab dia takut nak transcribe interview pasal hantu. apa laa...sapa pi suruh tulis jam 2-3 pagi. memang laa takut. siap boleh cakap kat mak aku lagi takut nak transcribe interview tu. teruk betul. balik merayap sampai malam-malam buta tak takut pulak. tapi kan memang takut bila dengar interview tu. tapi aku tak nak ler cerita kat sini sebab dengan aku-aku pun jadik takut nanti. dah ler dekat jam 12 malam tapi aku tak tido lagi. aku kena e-mail revised interview question ni secepat mungkin pada chris. lepas tu aku boleh laa relaks sekejap. goyang kaki. keh keh keh. hari sabtu ni kalau jadik, aku nak ke melaka. saje melawat negeri melaka. boleh jumpa dayang erwanita. hari tu tak cukup masa nak berborak. aku sibuk dengan komitmen lain. bila balik rumah farid dah penat. semua berdengkur awal. esok pagi aku kena getting ready with another interview. kali ni aku mesti make sure depa jawab soalan betui-betui. tak mahu ler jadi hari tu, lain aku tanya lain dia jawab. nasib baik bagi point bagus-bagus.

sejuk laa malam ni. walaupun dah dekat seminggu hujan tak turun kat felda simpang waha ni, tapi cuaca tetap sejuk. angin sepoi-sepoi bahasa sentiasa bertiup all the time. tu yang buat aku nak buat taik mata jer. makan banyak pulak tu. asyik laa makan. mewah betul. kalau kat 112 lygon st, jangan harap ler. tu yang aku selalu kelihatan slim bila balik. tak sempat nak makan. kat kampung ni bangun jer dah ada sarapan kat atas meja. kira macam ada ilmu ajaib laa..hahaha. banyak variety plak tu. kalau tak balik-balik susu lembu, cereals, roti bakar, keju atau butter. bosannya. tu yang aku selalu bertandang kat kafe bawah precint. balik-balik muka aku jer yang beratur beli kopi dan donut. tadi aku menyelongkar laci kat belakang. tengok album gambar lama. maaf laa aku takde scanner kat rumah ni. kalau tak dah lama aku scan semua gambar tu. nostalgia beb. berapa ya harga scanner sekarang? cap ayam pon takpe..aku bukan nak scan gambar paris hilton. yer laa dulu mana ada kamera digital. pakai kamera biasa tu jer laa. bila habis jer amek gambar terus hantar negatif ke kedai untuk develop. bila dah siap masa t boleh laa tengok gambar tengah nampak gigi laa, tak cukup sifat laa, tersenget laa...macam-macam...ok laa..nak tido...nanti sambung lagi...haha.

2 ulasan:

NoorGie berkata...

oowh...masih kat simpang waha lagi..akak sekarang dah balik kg..tggu masa nak bersalin. doktor bagi MC panjang coz akak ada masalah...actually shays balik msia ni sebab dah habis study or sesaja balik cuti

NoorGie berkata...

OOOO TENGAH BZ NGAN KEJE LA NIH...KESIAN RUMAH PARENTS SHAYS YEA...HAHAHA..K LA TQ 4 DA THOUGHTS..