Isnin, Januari 05, 2009

rombongan cik kiah ke kuala lumpur

aku sebenarnya kalau dah lama dok kat felda simpang waha ni, memang malas betul nak pi KL. dah laa takde sapa-sapa lagi kat KL tu..lagi laa malas aku nak pi buat rombongan cik kiah. tapi takpe nanti aku nak tumpang tidur kat rumah farid laa (itu pon kalau dia tak kemut)...maklumlah orang dah bertunang dengan dirasmikan pegawai daerah rembau...berlagak betul..muahahahaha....aku ingat nak stay dalam 4-5 hari kot. lepas tu aku blah ler balik kampung. dan aku boleh mulakan semua kerja-kerja aku yang lama tertangguh. kalau tak disebabkan hal kat serdang, baik aku merambu kat kampung lagi best..hari ni mendung tak bererti hujan. tapi rasanya akan hujan jugak kot kalau diteliti tahap kemendungan kat luar tu. tapi yang best angin sepoi-sepoi bahasa. hari ni budak-budak sekolah mulakan pengajian. apa khabar cikgu-cikgu di luar sana? - terutama kak gie - keh keh keh.. mesti excited nak mengajar murid-murid sekolah. kalau anak murid melawan kena banyak bersabar. gunakan pendekatan psikologi pendidikan. keh keh keh. apa khabar che erwanita kita? lama betul tak dengar khabar berita. mesti sedang berkerja dalam suasana gilang gemilang - keh keh keh..jangan marah aaaa....apa cerita pula rakan-rakan yang lain seperti miss? dah bersiap sedia untuk kembali ke kano state? haha..apa laa aku ni, dok tanya benda yang bukan-bukan, sebenarnya takde idea nak tulis hapa..

4 ulasan:

NoorGie berkata...

hehehehe shays...stakat ni akak maintain lagi...seperti biasa, akak jadi guru kelas..nasib la kelas 5 sains 1..kelas depan kalau x pengsan gue.....

azah jaafar berkata...

elis kan ader kat KL. kalo setakat sabtu ahad tu aku rs xder hal dia nak jadi driver ko kejap.

azah jaafar berkata...

elis kan ader shah. kan ke dia sanggup tolong jadi driver hang? :)

Farish Farisha berkata...

jangan risau, akan ku sediakan hamparan tilam bersulamkan emas dan bercadarkan sutera untuk hang! wakaka..driver? no hal laa..kita g serdang nanti kasi race2 sket..best lagi kalau ustazah erwanita dan raihanna umbrella hella hella ikut!!