Khamis, Januari 29, 2009

patience

aku baru jer sampai ke kota tinggi selepas bertolak awal pagi dari pudu raya...aku ke kuala lumpur ni pun sebab ada pelancaran buku 'The University at Pantai Valley': The glimpse of the past' sempena meraikan hari jadi ungku aziz yang ke 87 tahun. ingatkan tak ramai yang datang, sekali penuh satu hall. buku ni memang menarik untuk dibaca oleh para alumnus kerana ia menceritakan tentang kegemilangan universiti malaya sekitar tahun 60an, bermula di kampus singapura sehinggalah di kampus lembah pantai (pantai valley), kuala lumpur. aku akan cuba review sedikit kalau ada kelapangan nanti. aku ni sedang tunggu transcription review dari chris. lambat betul laa makcik tu...tapi aku kena tunggu jugak walaupun mengambil masa. christine e-mail aku kelmarin. beliau membawa molly, steffi dan kiki outing. kali ni depa semua ke pantai. happy betul dia orang. tak sabar rasanya mahu berjumpa lagi tahun ini sempena summer break. minggu ni juga adalah minggu terakhir untuk raja berkhidmat di dept. aku mengucapkan ribuan terima kasih sebab dia banyak tolong aku jugak. anywaya, semoga dia dapat cuti belajar dan meneruskan pengajian. selain daripada kena belajar asas kereta esok dengan bad, aku kena review semula transcript dan juga chapter. banyak betul kerja tapi seronok laa dok kampung. yang penting this lappy need to be wired. haha.

Tiada ulasan: